A weboldal cookie-kat (sütiket) használ a weboldal működése, a felhasználói élmény növelése és statisztikai célokból. A weboldal által használt cookie-k személyes adatkezeléséhez hozzájárulok.

További információt az Adatkezelési Tájékoztatóban talál.

Termékek Menü
Itt jársz: > Kezdőlap >

GYIK

GYIK

Kell regisztrálni a vásárláshoz?

Nem, de célszerű, mert akkor a legközelebbi vásárlásnál már nem kell újra megadnod az adataidat.

Hogyan juthatok hozzá az Anyaparadicsom bögréhez? 

          Az Anyaparadicsom, saját, egyedi tervezésű bögréjét csak a VIP vásárlók kapják ajándékba. VIP vásárlók azok a személyek, akik már

         legalább 5 alkalommal vásároltak a webáruházban, vagy legalább 50.000 Ft értékben költöttek és az elmúlt 1 év során volt legalább 1

         vásárlásuk. Ebben az esetben a bögrét automatikusan postázzuk.

Milyen jelszót adhatok meg?

            A jelszónak legalább 4, maximum 20 karakternek kell lennie. 

Hogyan fizethetek? 

  • előreutalással, a következő bankszámlára: Fetiron Kft. 11600006-00000000-94202368 (Erste Bank)
  • utánvéttel, a futárnak
  • bankkártyával, a Borgun rendszerén keresztül Visa, Visa Electron, Mastercard és Maestro kártyákkal
  • személyesen, ha eljössz a csomagért Hatvanba

Mennyibe kerül a szállítás?

0-24.999 Ft között 25.000 Ft felett
Házhoz szállítás: 1.290 Ft Ingyenes
GLS csomagpontra történő szállítás:  1.050 Ft Ingyenes
Az utánvét díja minden esetben     500 Ft 500 Ft
Külföldi szállítás: nem lehetséges


Részletesebben itt olvashatsz ezekről: Fizetési és szállítási módok

 

Mikor jön meg a csomag?

A munkanapokon 12:00-ig leadott megrendelésekre 3 munkanap a szállítási határidő, de általában már másnap megérkezik a csomag! E-mail-t fogsz róla kapni. Előreutalás estén az utalás számlánkra érkezésétől indul a 3 munkanap. Aznapi utalásnak a munkanapon 12:00-ig beérkezett utalás számít. Ha 12:00 után érkezik meg az összeg, egy nappal meghosszabbodik a szállítási határidő.

Kapok értesítést arról, hogy mikor jön a csomag?

Igen, a GLS a kézbesítés előtt e-mail-t fog küldeni Neked arról, hogy mikor szállítják ki a csomagot.

Mi történik, ha nem leszek itthon, amikor jön a futár?

Ha megadtad a telefonszámodat a megrendeléskor, fel fog hívni, hogy új időpontot egyeztessetek. Ha nem, vagy nem ér el, a következő munkanapon próbálkozik újra. Értesítőt is hagy arról, hogy ott járt. Ha a következő alkalommal sem talál otthon, a csomagod visszakerül hozzám.

Személyesen is átvehetem a csomagot?

Igen, előre egyeztetett időpontban, munkanapokon, a Hatvan, Hegyalja út 25. alatt 8-16-ig vehető át. Ha fizetéshez az átutalást választottad, gondoskodj arról, hogy a pénz még a csomag átvétele előtt megérkezzen. A csomagok őrzési ideje 1 hét. Különleges esetben el tudok ettől térni. Egyeztessünk e-mailben vagy telefonon (elérhetőségek)!

Mi az a kívánságlista?

Egy lista azokról a holmikról, amiket meg szeretnél kapni valakitől ajándékba. Biztosan írtál már ilyet. Papírra. Ceruzával... Ez viszont egy elektronikus lista, amit e-mailben küldhetsz el a rokonoknak, barátoknak! Így megkönnyíted a dolgukat ajándékvásárláskor, és Te sem fogsz csalódni, amikor átadják.

Használata nagyon egyszerű: tedd a termékeket a kívánságlistádra (van egy ilyen gomb a termék adatainál: "A kívánságlistámra teszem"), majd ha végeztél, a jobb oldali oszlopban megnézheted a teljes listát (a "Kosár" alatt), és rögtön meg is oszthatod valakivel vagy valakikkel, vagy átteheted a tartalmát a kosaradba. Próbáld ki!

 

Hogyan tudom beváltani a kuponomat?

Tedd a Kosárba, amit meg szeretnél venni. Ha végeztél, kattints a Kosáron belül a Megtekintésre. A termékadatok alatt láthatod a "Kupon beváltása" szöveget, ami alá be tudod írni a kuponod kódját, majd kattints a Beváltás gombra. Ha rendben van, ezt fogod látni a kosár tetején: "Az ajándékutalvány kódja elfogadva!". Ekkor mehetsz is tovább a Pénztárhoz. Ha nem ezt látod, lehet, hogy elgépelted a kódot, esetleg a kuponod járt le, vagy nem teljesítettél valamilyen feltételt, ami a kedvezményhez szükséges. Fontos! Ha ezután még nem adod le rögtön a megrendelést, hanem folytatod a vásárlást, akkor annak befejeztével újra meg kell adnod a kódodat, mert a rendszer nem jegyzi meg!

Hogyan tudom megváltoztatni az adataimat?

Belépés után megjelenik a lap tetején egy "Fiók" menüpont. Arra kell kattintani, majd meg lehet nézni és változtatni az összes személyes adatot (nevet, e-mail címet, telefonszámot, lakcímet), meg lehet adni új jelszót, ez mutatja a kívánságlistában szereplő termékeket, a korábbi rendeléseket, és itt lehetőség van a hírlevélre is feliratkozni vagy lemondani.

Sajnos nem találtam meg, amit kerestem. Mondjak le róla?

Semmiképpen! Írd meg az info@anyaparadicsom.hu-ra vagy Facebook üzenetben, mit szeretnél, és megpróbálom megszerezni Neked!

Mi van, ha élőben nem tetszik a termék?

Semmi gond! 14 napon belül visszaküldheted. Ilyenkor a visszajuttatás költsége a Tiéd, de 30 napon belül kezedben lesz a teljes kifizetett összeg.

Van még kérdésed?

Tedd fel az info@anyaparadicsom.hu címre írt levélben, vagy írj az Anyaparadicsom Facebook oldalán, és szívesen válaszolok Neked. Köszönöm szépen!