Webáruházunk sütiket használ a lehető legjobb szolgáltatás nyújtása érdekében. Az oldal használatával elfogadja, hogy sütiket helyezünk el a böngészőjében. Rendben.
Termékek Menü
0
Itt jársz: > >

GYIK

Kell regisztrálni a vásárláshoz?

Nem, de célszerű, mert akkor a legközelebbi vásárlásnál már nem kell újra megadnod az adataidat.

Hogyan lehetek törzsvásárló?

A legeslegfontosabb, hogy be kell regisztrálnod. Utána nincs más dolgod,csak kétszer kell vásárolnod a webáruházból. A 3 vásárlástól automatikusan jár az 5 % kedvezmény.

Hogyan vehetem igénybe a Babamamatudakozó kártyámhoz tartozó kedvezményt?

Nincs más tennivaló, mint beírni a kuponkód mezőbe, hogy BABAMAMA, a megjegyzés rovatba pedig a kártyaszámot kell megadni. A rendszer automatikusan vonni fogja az 5% kedvezményt. A kedvezmény más kuponkedvezménnyel nem összevonható.

Milyen jelszót adhatok meg?

A jelszónak legalább 4, maximum 20 karakternek kell lennie.

Hogyan fizethetek?

  • előreutalással, a következő bankszámlára: Fetiron Kft. 10403538-50526688-52771004 (K&H Bank)
  • utánvéttel, a futárnak
  • személyesen, ha eljössz a csomagért (Hatvan,Gyöngyös,Gödöllő)

Mennyibe kerül a szállítás?

0-14.999 Ft között 15.000 Ft felett
Postán maradó csomag: 850 Ft Ingyenes
Házhoz szállítás, előre utalással: 990 Ft Ingyenes
Házhoz szállítás, utánvéttel: 990 Ft Ingyenes
Csomagautomatába történő szállítás: 490 Ft Ingyenes
Külföldi szállítás: A Magyar Posta díjszabásával megegyezően


Részletesebben itt olvashatsz ezekről: Fizetési és szállítási módok

 

Mikor jön meg a csomag?

A munkanapokon 14:00-ig leadott megrendelésekre 3 munkanap a szállítási határidő, de általában már másnap megérkezik a csomag! E-mail-t fogsz róla kapni. Előreutalás estén az utalás számlánkra érkezésétől indul a 3 munkanap. Aznapi utalásnak a munkanapon 14:00-ig beérkezett utalás számít. Ha 14:00 után érkezik meg az összeg, egy nappal meghosszabbodik a szállítási határidő.

Kapok értesítést arról, hogy mikor jön a csomag?

Igen, az MPL a kézbesítés előtt e-mail-t fog küldeni Neked arról, hogy mikor szállítják ki a csomagot.

Mi történik, ha nem leszek itthon, amikor jön a futár?

Ha megadtad a telefonszámodat a megrendeléskor, fel fog hívni, hogy új időpontot egyeztessetek. Ha nem, vagy nem ér el, a következő munkanapon próbálkozik újra. Értesítőt is hagy arról, hogy ott járt. Ha a következő alkalommal sem talál otthon, ismét értesítőt hagy, amin szerepel az a posta, ahol átvheted a csomagodat. Erre 5 munkanap áll a rendelkezésedre, aztán a csomag elindul vissza, hozzám.

Személyesen is átvehetem a csomagot?

Igen. Előre egyeztetett időpontban lehet érte jönni Gödöllőre és Gyöngyösre. Munkanapokon, a Hatvan, Hegyalja út 25. alatt 7-17-ig vehető át. Ha fizetéshez az átutalást választottad, gondoskodj arról, hogy a pénz még a csomag átvétele előtt megérkezzen. A csomagok őrzési ideje 1 hét. Különleges esetben el tudok ettől térni. Egyeztessünk e-mailben vagy telefonon (elérhetőségek)!

Mi az a kívánságlista?

Egy lista azokról a holmikról, amiket meg szeretnél kapni valakitől ajándékba. Biztosan írtál már ilyet. Papírra. Ceruzával... Ez viszont egy elektronikus lista, amit e-mailben küldhetsz el a rokonoknak, barátoknak! Így megkönnyíted a dolgukat ajándékvásárláskor, és Te sem fogsz csalódni, amikor átadják.

Használata nagyon egyszerű: tedd a termékeket a kívánságlistádra (van egy ilyen gomb a termék adatainál: "A kívánságlistámra teszem"), majd ha végeztél, a jobb oldali oszlopban megnézheted a teljes listát (a "Kosár" alatt), és rögtön meg is oszthatod valakivel vagy valakikkel, vagy átteheted a tartalmát a kosaradba. Próbáld ki!

Mi az, hogy a termék "rendelhető" státuszú?

Jelenleg nincs készleten a webáruházban. De ha a nagykerben van, akkor 1 héten belül beszerzem Neked! (Nagyon ritkán előfordul, hogy ott is elfogy, de nem jellemző.) Tedd a kosárba, és ha esetleg S.O.S., vagy külön kívánságod van, hogy mikorra kéred, mert pl. elutaztok, akkor ezt írd be a megjegyzésbe a rendelés végén.

Hogyan tudom beváltani a kuponomat?

Tedd a Kosárba, amit meg szeretnél venni. Ha végeztél, kattints a Kosáron belül a Megtekintésre. A termékadatok alatt láthatod a "Kupon beváltása" szöveget, ami alá be tudod írni a kuponod kódját, majd kattints a Beváltás gombra. Ha rendben van, ezt fogod látni a kosár tetején: "Az ajándékutalvány kódja elfogadva!". Ekkor mehetsz is tovább a Pénztárhoz. Ha nem ezt látod, lehet, hogy elgépelted a kódot, esetleg a kuponod járt le, vagy nem teljesítettél valamilyen feltételt, ami a kedvezményhez szükséges. Fontos! Ha ezután még nem adod le rögtön a megrendelést, hanem folytatod a vásárlást, akkor annak befejeztével újra meg kell adnod a kódodat, mert a rendszer nem jegyzi meg!

Hogyan tudom megváltoztatni az adataimat?

Belépés után megjelenik a lap tetején egy "Fiók" menüpont. Arra kell kattintani, majd meg lehet nézni és változtatni az összes személyes adatot (nevet, e-mail címet, telefonszámot, lakcímet), meg lehet adni új jelszót, ez mutatja a kívánságlistában szereplő termékeket, a korábbi rendeléseket, és itt lehetőség van a hírlevélre is feliratkozni vagy lemondani.

Sajnos nem találtam meg, amit kerestem. Mondjak le róla?

Semmiképpen! Írd meg az info@anyaparadicsom.hu-ra vagy Facebook üzenetben, mit szeretnél, és megpróbálom megszerezni Neked!

Mi van, ha élőben nem tetszik a termék?

Semmi gond! 14 napon belül visszaküldheted. Ilyenkor a visszajuttatás költsége a Tiéd, de 30 napon belül kezedben lesz a teljes kifizetett összeg.

Van még kérdésed?

Tedd fel az info@anyaparadicsom.hu címre írt levélben, vagy írj az Anya Paradicsom Facebook oldalán, és szívesen válaszolok Neked. Köszönöm szépen!